21 Mart 2012 Çarşamba

Bir Düğün Hikayesi...

Haftasonu üniversiteden arkadaşımın düğünü için İzmir'deydim. Bu düğün aracılığıyla ilk defa sizlerle ne giydiğimi paylaşmak istedim. Blogumu oluştururken aklımda bu tarz yazılar yazmak yoktu ama o kadar eğlenceli ve güzel bir düğün oldu ki onu bir şekilde paylaşmaya karar verdim... Güzeller güzeli arkadaşım gelinlikle tam bir prensese dönüşmüştü asıl amacım onu ve gelinliğini de sizlerle paylaşmak aslında... Malum düğün sezonu açıldı ve belki gelinlikle ilgili fikirler ihtiyacınız vardır::)) Hazırlık aşamalarında yanında olamadığım için gelinliğin nereden olduğunu bilmiyorum ama isterseniz bir telefonla sizin için öğrenebilirim. Düğün Tepekule'de idi ve kesinlikle düğün yapmayı planlayanlar için tereddütsüz tavsiye edeceğim bir mekan... Yemekler muhteşemdi ve tabi ki Körfez manzarası da cabası::)) Hiç oturmadığım ve gerçekten herkesin eğlendiği çok güzel bir düğündü devamı 31 Mart'ta olacak onun detaylarını da paylaşıyor olacağım...

Canım arkadaşlarım Sevgi&Eren'e mutluluklarr diliyorum...


Elbise: BSB
Ayakkabı: Beymen
Küpe: Özel Tasarım


Not: Saçlarım maşa sonrası sihirli elleriyle Alsancak Highlights'tan Kayhan'ın eseri::)))
Kendim yapmış gibi doğal ve tam benlik...





Vee Kameralara son gülümsemelerr.:)))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder