12 Ağustos 2012 Pazar

Pürüzsüz bir cilt için kese...



Hamama gitmeyi sevenlerden misiniz??? Ben o kadar sıcağa uzun süre dayanabilenlerden değilim maalesef ama cildin yenilenmesi için çok işe yaradığından hiç şüphem yok. Buhar ve kese ile cilt ölü derilerinden kurtulup ve pürüzsüz hale geliyor evet ama bunun için mutlaka hamama gitmek mi gerekiyor derseniz bence doğru malzemelerle kendi banyonuzu da hamama çevirebilirsiniz. Birçok kozmetik ürününden daha iyi bir peeling aracı olan kesenin faydaları sadece cildi pürüzsüz hale getirmek değil tabi ki. Keselenmek ölü cilt hücrelerinizden arınmanızı sağlayarak cilt gözeneklerinizin açılmasını ve daha rahat nefes almasını sağlayacaktır. Kan dolaşımını hızlandırarak cildin üst tabakasının yeniler böylece hepimizin derdi selülitlerin azalmasında hatta düzenli uygulandığında yok olmasında en etkili tedavi yöntemlerinin başında sayılabilir. 
Tabi ki kese yaparken cildinizi tahriş etmemeye özen göstermelisiniz o nedenle de kesenizi seçerken doğal malzemelerden yapılmış olanları tercih etmeniz de fayda var. Kese almak istiyorum ama nasıl seçeceğimi bilmiyorum diyorsanız size " www.keseal.com " internet sitesini tavsiye edebilirim. Develi marka ürünlerin satışının yapıldığı sitede  %100 ipekten yapılma keselerin vücut ve yüz için ayrı ayrı çeşitlerinin yanı sıra doğal sabunlardan banyo ürünlerine kadar birçok ürünü bulabilirsiniz. Teslimat süreleri ve aldığınız ürünleri destekleyecek ürün hediyeleri ile müşteri memnuniyeti konusunda çok hassas davrandıklarını da söylemek istiyorum. Vücut ve yüz için %100 ipek keselerinden kesinlikle çok memnunum ayrıca at kılı selülit fırçasını da yeni kullanmaya başladım. Sonuçları ile ilgili bilgiyi daha sonra sizlerle paylaşabilirim :)))

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Keselerimizi alıp hamama gidelim mi? :)))

    YanıtlaSil
  2. Hamam pek bana göre değil ama uzun zamandır gitmedim Naz'cim denemekten birşey çıkmaz :))

    YanıtlaSil