13 Şubat 2012 Pazartesi

Grammy Awards - 2012

54. Grammy Ödülleri yine her zaman ki gibi muhteşem performanslarla sahiplerini buldu. Coldplay ve Rihanna, Katy Perry, Lady Gaga, Bruno Mars, Foo Fighters, Paul McCarthney, Jason Aldean ve Kelly Clarkson, Nicki Minaj, Taylor Swift, Chris Brown, Deadmau5, David Guetta, Lil Wayne gibi müzik dünyasının en ünlü yıldızlarının performansları görülmeye değerdi. Çıktığı ilk günden beri benim favori şarkıcım olan Adele 6 dalda ödül alarak geceye damgasını vurdu. Yıllar boyunca dinlemekten bıkmayacağımdan emin olduğum Adele'in 21 adlı albümü ve "Rolling In The Deep" şarkısı yılın en iyi albümü ve şarkısı ödülünü aldı. Benim gözümde ilk günden bu ödülü almışlardı zaten... Sadece tescillenmiş oldu.::)) Ayrıca "Someone Like You" gibi bir şarkının da atlanmamış olmasından dolayı teşekkürlerimi iletmek isterim.

İşte Kazananlar;
Yılın Albümü: 21 – Adele
Yılın Kaydı: “Rolling In The Deep” – Adele
Yılın şarkısı: “Rolling In The Deep” – Adele
En iyi Solo Performans: “Someone Like You” — Adele
En iyi Yeni Şarkıcı: Bon Iver
Best Rap Müzik Performmansı:“Otis” — Jay-Z & Kanye West
En iyi Rap Albümü: “My Beautiful Dark Twisted Fantasy” – Kanye West
En iyi Rap şarkısı: “All Of The Lights” – Kanye West, Rihanna, Kid Cudi & Fergie
En iyi Rock Müzik Performansı: “Walk” — Foo Fighters
En iyi Rock şarkısı: “Walk” – Foo Fighters
En iyi Rock Albümü: “Wasting Light” – Foo Fighters
En iyi R&B Albüm: “F.A.M.E.”— Chris Brown
En iyi Country Albümü: Own The Night – Lady Antebellum

"Kırmızı Halı"
Kırmızı Halı'ya gelince hayal kırıklığı yaşadım desem yalan olmaz sanırım. Genelde ödül törenlerinde şıklık yarışı arasında "en şık"ı seçmekte zorlanırdım ve bu nedenle birinciliği paylaştırmak zorunda bile kalırdım. Ancak 54. Grammy Ödülleri'nde zaten bir iki tane olan şıkların arasından seçim yapmam zor olmadı. Zaten kime sorsanız onları gösterirdi bence...

İşte Grammy Ödülleri'nin az ve öz şıkları ::))



Gwyneth Paltrow,
Stella McCartney elbisesi içinde her zamanki gibi şık, sade ama gösterişli...
Saçı ve makyajı da abartıdan uzak ve ışıl ışıl



Kelly Rowland'ın
Alberta Ferretti elbisesinin rengini, üst tarafındaki işlemelerini ve transparan detayını gerçekten çok beğendim. Makyajı ve tatlı gülümsemesinin yanında elbisesinin işlemelerini destekleyen aksesuarları ile kırmızı halıya yakışır bir seçim...



Kate Beckinsale'in
Kısa ve hareketli Zuhair Murad elbisesinin omuzundaki kadife siyah kurdelesine bayıldım. Elbise üzerinde etkisi tartşılmaz. Saçına, makyajına ve tabi ki alışık olduğu Kırmızı Halı duruşuna diyecek bir şey bulamıyorum...



Lily Aldridge
Genelde ödül törenlerinde desenler pek kullanılmıyor ancak ben Lily Aldridge'nin Gucci elbisesinin renklerini, derin yırtmacını ve derin V dekoltesini "Kırmızı Halı"'ya çok yakıştırdım. Sade saçı ve makyajı ve şirin göbeği ile bence hamileyken de şık olunabileceğinin kanıtı gibi...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder