9 Şubat 2012 Perşembe

Masal Diyarı - Cassette


Girdiğim her butikte aynı şeyleri görmekten ve Moda adı altında dayatılan kalıplardan çok sıkılıyorum. Farklı, kendime özgü bir şeyler bulmak o kadar zor oluyor ki zaman zaman ya dikiş makinemin başına oturuyorum (çıkan sonuçları size henüz gösteremiyorum çünkü öğrenme aşamasındayım::)) ya da oturup bilgisayarımın başına araştırma yapmaya başlıyorum. Ya da İzmir ve İstanbul seyahatlerimde o sokak senin bu sokak benim dolaşıp kendime göre tasarımlar bulmaya çalışıyorum. Bazen de arkadaşlarımın tam sana göre bir yer buldum diyerek verdikleri tavsiyeleri dinliyorum. Cassette de işyerimden arkadaşım Nagehan'ın İstanbul'da keşfedip benim de tanışmamı sağladığı son keşfim. 2009 yılından beri hizmet veren butiği bu kadar geç fark etmiş olmaktan dolayı çok üzgünüm ancak geç bulmuş olsam da bir daha bırakmayacağıma eminim.


Cassette kendini "Birbirinden yetenekli genç tasarımcıların hayallerinden oluşan koleksiyonlarla; farklı şeyler arayan, sıradan olandan sıkılmış, stil sahibi takipçilerin buluşma noktası. Biz, tamamen bir hayal ürünüyüz. Bir butikten biraz fazlayız. Biraz oyun parkıyız, biraz çikolata fabrikası, birazcık da çizgi romanız." diye tanımlıyor. İlginç takılar, hem erkek hem bayanlar için tasarım harikası ayakkabılar ve hepsinden az sayıda hatta tek getirilen tasarım kıyafetlerle tam anlamıyla bir cennet Cassette. İlk İstanbul seyahatimde yapılacaklar listemin ilk sırasında olan ziyaretimi düşünürken biraz araştırma yaptım ve mutluluktan havalara uçtum diyebilirim çünkü Cassette'nin online mağazası da varmış. Tabi ki gidip dükkanın havasını koklamaktan vazgeçmiş değilim ancak ulaşılabilir olması İstanbul dışında yaşayan biri olarak benim için çok güzel bir fırsat. İlgilenenler için adres www.shop.cassette.com.tr 

İşte size Cassette'nin koleksiyonundan birkaç örnek;

Cicci Cocco



Oyee Design

Stouff


Pioki



Cassette hakkında biraz fikriniz olmuştur herhalde ama siz yine internet mağazasını ziyaret edip ürünlerin geri kalanını mutlaka inceleyin derim. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder