7 Şubat 2012 Salı

Tom Ford - Black Orchid



Rutin Tekin Acar, Sevil veya Sephora ziyaretlerimin sonuncusunu Pazar günü yaptım. Hiçbir şey almasam da  son çıkanları takip etmekten zevk alıyorum hatta sanıyorum buralarda kendimi kaybediyorum. En favori ürünlerim de tabi ki parfümler. Saatlerce dolaşıp parfümlerin arasında kaybolmayı çok seviyorum (tabi ki sık boğaz eden bir satış personeli olmazsa;;)). Parfüm kokularıyla bazen yepyeni dünyalara gidiyorum bazen de koku hafızam canlanıyor ve burnuma gelen bir esintiyle çok eski günlerde bir sahnede buluyorum kendimi. Bu ziyaretimde inanılmaz bir keşfim oldu. Tam olarak keşif demek doğru olmaz aslında çünkü daha önce denemiştim Tom Ford Black Orchid'i ancak hak ettiği değeri verememişim. Yeşilyurt Tekin Acar'daki bayanın bence bir de bunu denemelisiniz tavsiyesiyle kendisiyle tekrar karşılaştım. Tenime sıkıp yaklaşık bir altı saat sonra arkadaşlarımla buluştum ve herkes parfümümle ilgili sorular sordu. Benim kozmetik wishlist'imin  birinci sırasına yerleşmeyi başardı. Kesinlikle tutkulu ve sofistike bir parfüm. Şişesinin tasarımı, siyah ve gold'un muhteşem ve seçkin uyumu mükemmel. Şişeyi elinize aldığınız andan itibaren kendinizi özel hissetmenizi sağlıyor. Parfümün ilk açılışında Leylak ve meyve kokularını çok net alabiliyorsunuz ve bu sizde sıradan çiçeksi bir parfüm izlenimi uyandırabiliyor ancak sonrasında parfüm sihrini göstermeye başlıyor ve alt notalarındaki lotus ahşap, paçuli ve vetiver ile saklandığı yerinden çıkıp vanilya ve sandal ağacına doğru yolculuğuna devam ediyor. Ancak sıradan vanilyalı parfümler gibi sonuç sadece bir vanilya kokusu olmuyor. Kesinlikle lüks hisler uyandıran bir koku ancak çok sürprizli ve sizi şaşırtacak bir parfüm olduğunu söyleyemem. Bir modern zaman klasiği olarak her zaman kullanılabileceğinden şüphem yok yani en azından benim için öyle olacak. Elbette parfüm kişiye özeldir ve tenden tene büyük farklılıklar gösterebilir o nedenle deneyip sizde uyandırdığı hisleri göstermesi için bu nadide çiçeğe bir şans vermelisiniz derim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder